W jednej z najbogatszych gmin w kraju pieniędzy na promocję nie żałują. W planach jest sesja zdjęciowa, nowe projekty graficzne, gadżety, audycje telewizyjne i nawet udział w imprezach wystawienniczych. Wszystko po to, aby o Solparku było głośno.
- Ciągle budujemy markę, przecież jesteśmy nowym obiektem w regionie, dlatego każda forma reklamy i informacji o Solparku jest nam potrzebna na tym etapie funkcjonowania. Działamy dopiero półtora roku, więc intensywnie musimy się promować w całym województwie - przekonuje Piotr Kołba, prezes spółki Solpark.
Szef spółki przyznaje, że osób odwiedzających ultranowoczesny kompleks jest coraz więcej. W minionym roku Solpark miesięcznie średnio odwiedzało około 20 tys. indywidualnych klientów, nie licząc grup szkolnych i sportowych. To jednak wciąż mało, bo ogromna inwestycja warta blisko 200 mln zł musi się zwracać. Dlatego w gminie Kleszczów nie próżnują.
Podpisano już 2-letnią umowę o współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Obozy w Solparku będą organizowały m.in. wszystkie roczniki reprezentacji kobiet, juniorów i reprezentacje piłki halowej. Na zgrupowania przyjeżdża także wiele drużyn piłkarskich.
Chętnie do Solparku zaglądają przedstawiciele także innych dyscyplin. W dalszej części roku organizowane będą także obozy dla pływaków, szczypiornistów oraz sztangistów.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?