Bełchatów będzie miał nowe logo (plus cały system identyfikacji wizualnej), rozpoczną się też działania, które pomogą opracowaną strategię skutecznie zrealizować.
Pierwszym krokiem, który pozwoli na wypracowanie marki, ma być szereg badań, które przeprowadzi dla miasta wyspecjalizowana w tym firma. Będą mieli osiem zadań, które pozwolą zbadać, jak postrzegany jest Bełchatów i jaki ma obecnie wizerunek. Przeanalizują m.in. prowadzone do tej pory działania promocyjne miasta, jego dokumenty strategiczne oraz dane statystyczne. Dokonają analizy etnograficznej. Sprawdzą, jakie miasto ma możliwości w takich dziedzinach jak gospodarka, turystyka czy w sferze społecznej, co pozwoli wskazać istniejące szanse, jak i to, gdzie tkwi zagrożenie. Specjaliści przejrzą materiały prasowe i informacje, jakie na temat Bełchatowa pojawiają się w mediach.
Ważnym punktem będzie porównanie tego, jakie działania promocyjne prowadzone są w okolicznych miastach, a to pozwoli znaleźć jakiś element, który może Bełchatów wyróżniać. Z kolei w oparciu o ankiety będzie ustalane czy i w jaki stopniu internauci mają dostęp do materiałów dotyczących Bełchatowa, oraz to, jakie oczekiwania mają osoby mieszkające w mieście oraz poza nim.
Gdy analizy będą gotowe, na ich podstawie zostaną wskazane m.in. unikalne cechy Bełchatowa, takie, które pomogą w skutecznym wylansowaniu miasta. Powstanie też cała lista działań promocyjnych, które pozwolą na skuteczne zrealizowanie przyjętej strategii.
![od 7 lat](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.5/images/video_restrictions/7.webp)
Gala Mistrzowie Motoryzacji 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?