Nowe witacze z napisem "Bełchatów. Tylko dobre re:akcje" staną na drogach wjazdowych do miasta. Pierwszy zamontowano już na ulicy Pabianickiej. Kolejne wkrótce mają stanąć też przywjeździe od strony Wrocławia na ul. Lipowej i na ul. Piłsudskiego, przy wjeździe od strony Piotrkowa.
Znaki powitalne zobaczą też kierowcy jadący od strony Zelowa ul. Czapliniecką oraz wjeżdżający ul. Czyżewskiego od strony Bogdanowa. Wszystkie tablice wykonane są w kolorystyce nawiązującej do nowego logotypu miasta i hasła promującego Bełchatów.
Przypomnijmy, że w maju magistrat rozpoczął nową kampanię promocyjną, która ma wypromować markę Bełchatowa. Wcześniej przez kilkanaście miesięcy specjaliści od marketingu pracowali nad strategią promocyjną. W efekcie powstało hasło "Bełchatów. Tylko dobre re:akcje" . Przedrostek "re:" odwołuje się do znaku graficznego znanego z poczty elektronicznej, pojawiającego się automatycznie w tytule wiadomości w momencie odpowiedzi, co ma oznaczać, że Bełchatów odpowiada na potrzeby mieszkańców, inwestorów i turystów.
Tytułowa "akcja" ma oznaczać, że w Bełchatowie wiele się dzieje i ma kojarzyć się ze sportowymi klubami Skra i GKS, które są wizytówką miasta.
Powstało także 16 produktów turystycznych, które mają promować miasto. Wśród nich będą m.in. festiwal energetyczny, muzeum opowiadające o produkcji prądu czy cykl konferencji na temat energetyki.
Opracowanie strategii marki Bełchatowa kosztowało ok. 200 tys. złotych z czego 85 proc. to dofinansowanie unijne.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?