Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
CHORWACJA

Nie od dziś wiadomo, że Chorwacja jest jednym z...

Gdzie jechać na wakacje? Te kraje otwierają się na turystów. Jakie są zasady podróżowania w nowej rzeczywistości

CHORWACJA Nie od dziś wiadomo, że Chorwacja jest jednym z liderów, jeśli chodzi o wyjazdy turystyczne i urlopy, a Polacy wybierają się tam szczególnie chętnie. W tym roku po pandemii koronawirusa Chorwacja ma w planach jako pierwsza otworzyć się na wczasowiczów. Oczywiście podobnie jak w przypadku Grecji wszystko ma się dziać stopniowo. Jak podaje radiozet.pl granice w Chorwacji miałyby się zacząć otwierać od końcówki tego miesiąca, ale dla nas nie ma dobrych wieści gdyż kraj nie bierze na razie pod uwagę przyjmowania turystów z Polski. Gari Cappelli chorwacki minister turystyki Gari Cappelli powiedział, że "kraj negocjuje dwustronne umowy ze Słowenią, Austrią, Węgrami, Czechami i Słowacją na temat możliwości podróżowania między tymi państwami bez konieczności przechodzenia kwarantanny". Z tego co dowiadujemy się z portalu radiozet.pl w Chorwacji zostały już otwarte niektóre hotele, w niedalekiej przyszłości jest otwarcie kempingów, kwater prywatnych a nawet turystyki żeglarskiej.

Zobacz również

KPO dla branży hotelarskiej i gastronomicznej. Na co mogą liczyć górale spod Tatr?

KPO dla branży hotelarskiej i gastronomicznej. Na co mogą liczyć górale spod Tatr?

KPO dla branży hotelarskiej i gastronomicznej. Na co mogą liczyć górale spod Tatr?

KPO dla branży hotelarskiej i gastronomicznej. Na co mogą liczyć górale spod Tatr?

Polecamy

Nowy wzór legitymacji służbowej nauczyciela potwierdzony. Od kiedy?

Nowy wzór legitymacji służbowej nauczyciela potwierdzony. Od kiedy?

„Prowadzimy świat ku katastrofie”. Rozmowa z laureatem Nagrody Nobla

„Prowadzimy świat ku katastrofie”. Rozmowa z laureatem Nagrody Nobla

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations