Od kandydata na stanowisko urzędnicze do spraw pozyskiwania funduszy zewnętrznych wymaga się m.in. wykształcenia średniego lub wyższego, co najmniej 2 letniego stażu pracy, znajomości przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, KPA i przepisów dotyczących funduszy europejskich. znajomości systemów operacyjnych Windows, pakietów Microsoft Office oraz biurowych programów komputerowych.
Do zadań wykonywanych na tym stanowisku będzie należało m.in. bieżące monitorowanie zewnętrznych źródeł dofinansowań z funduszy europejskich, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych, ich realizacja i monitorowanie, a także współpraca z urzędnikami w zakresie realizacji, rozliczania oraz sprawozdawczości dofinansowanych przedsięwzięć, w tym także udzielanie wyjaśnień, przygotowywanie sprawozdań, czy informacji dla rady gminy.
Rozstrzygnięcie konkursu w Urzędzie Gminy Mały Płock. nastąpi w dwóch etapach: I etap konkursu – w dniu 24 lutego 2022 r. godz. 10.00 – weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów, II etap konkursu – w dniu 03 marca 2022 r. godz. 10.00 – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
Gmina Łomża szuka specjalisty od zamówień publicznych
Na stanowisko w Urzędzie Gminy Łomża, kandydat musi mieć wykształcenie wyższe, co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z udzielaniem zamówień publicznych, znajomość regulacji prawnych i umiejętność stosowania przepisów prawa w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej - ustawa prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, o podatku od towarów i usług, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania cywilnego, o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ochronie danych osobowych.
Do głównych zadań kandydata należeć będzie przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do których stosuje się przepisy Ustawy PZP oraz postępowań do których nie stosuje się przepisów Ustawy PZP, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także opracowywanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, publikacja ogłoszeń o zamówieniach publicznych, czy sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków.
Planowane rozpoczęcie pracy to pierwszy marca br.
Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów na stronach urzędów.
Mateusz Morawiecki przed komisją śledczą
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?