Odzieżową kotwicą (czyli marką wiodącą) galerii będzie H&M. Wśród lokali gastronomicznych prym będzie wiodła sieć KFC. Sklep H&M jako jedyny będzie miał dwa poziomy (łączą je ruchome schody). Rozgości się na 1500 metrach kwadratowych i jest to powierzchniowo największy punkt zarezerwowany dla marki odzieżowej. Niewiele mniejszą powierzchnię zajmą inne giganty tej branży, czyli sklepy Reserved (900 m kw.) i New Yorker (860 m kw.). Oba usytuowano wokół centralnego patio, na którym mają być organizowane okolicznościowe imprezy. Oprócz nich swoje sklepy otwierają w Olimpii m.in. House, Cropp, Mohito, Orsay. Galeria będzie też jednym z niewielu obiektów w Polsce, w którym rozgości się rosyjska marka obuwnicza Kari. Swoje salony będą tu też miały takie marki jak Deichman, Martes Sport, Swiss, CCC, Apart. Otwierają się tu także Tesco Extra, Ross-mann czy salon RTV AGD. Sporo nowych marek wkracza też w dziedzinie gastronomii. Zjeść będzie można w KFC, Asia Express, Kebab House, Twisted Bubble Tea&Frozen Yogurt, czy u Grycana. Kilkunastu najemców spośród tych, którzy zdecydowali się na butik w Olimpii, to przedsiębiorcy z okolic Bełchatowa. Obecnie trwają jeszcze rozmowy dotyczące ostatnich wolnych lokali na terenie galerii. Może się okazać, że wśród najemców znajdą się nowe marki gastronomiczne.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?