Jak wyróżnić się z grona innych firm, regionów i województw

Artykuł sponsorowany
Jak przystało na szlak kulinarny, zainaugurowano go wielkim gotowaniem
Jak przystało na szlak kulinarny, zainaugurowano go wielkim gotowaniem fot. Paweł Gołąb
Stworzenie marki firmy, regionu, województwa to coraz częstszy sposób wyróżniania swego miejsca na mapie. Oto trzy tego przykłady.

Firma "Provincja" z Toma-szówka (gmina Sławno, powiat opoczyński) nie tylko wyróżnia się intrygującym "v" w nazwie, ale przede wszystkim realizuje projekt, zatytułowany Piastows-ki Szlak Kulinarny. Jego inauguracji dokonali przed kilkoma dniami marszałek województwa łódzkiego Witold Stępień i wicemarszałek Artur Bagieński. Otwarcie szlaku uświetniły prezentacje i pokazy kulinarne, degustacje wyrobów i wspólne przygotowywanie potraw z dziczyzny. Szerszym tłem dla pokazania dorobku firmy "Provincja" była konferencja "Dolina Pilicy - marka regionu", w czasie której prezentowano perspektywy turystycznego rozwoju regionu w latach 2014 - 2020.

Całkowity koszt projekt Piastowski Szlak Kulinarny wyniesie 1.303.677 zł, przy dofinansowaniu w wysokości 741.930 zł. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013.
Sieradz też promuje się przez "v" w nazwie: Festival Sieradz Open Hair. I zapewne jeszcze wiatr nie zburzył trudu setek fryzjerskich mistrzów i uczniów, którzy zaprezentowali swój kunszt, pomni sławy patrona imprezy - Antoine'a Cierplikowskiego. Gościem specjalnym minionej edycji był Andrzej Matracki - wielokrotny mistrz świata we fryzjerstwie, który w Sieradzu zaprezentował swój show. Po raz czwarty bito rekord świata w liczbie osób, poddawanych jednoczesnej stylizacji fryzur. Ubiegłoroczny rekord to 520 osób, aktualny - 600!

Festival kosztował 550 tys. zł, w tym dofinansowanie ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wyniosło prawie 451 tys. zł.
Za nami Festyn Świętego Krzysztofa - podczas którego otwarto Piastowski Szlak Kulinarny - i sieradzki Open Hair. Przed nami największe wydarzenie promocyjne województwa łódzkiego - Mixer Regionalny Łódzkie 2012. 9. Jarmark Wojewódzki, organizowany od 7 do 9 września na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji (ulica Skorupki 21) w Łodzi, czyli wokół popularnej Hali Sportowej.

Zobacz serwis Łódzkie nakręcone Unią

W czasie Jarmarku zaprezentuje się 140 wystawców z Polski i zagranicy oraz mnóstwo artystów estrady, cyrkowcy i przedstawicieli sztuki offowej. Nie zabraknie rywalizacji sportowej. Gwiazdami koncertów będą między innymi zespoły Strachy na Lachy, Illusion oraz Raz Dwa Trzy. Szczegóły na www.mixer.lodzkie.pl.
Organizacja Jarmarku kosztuje ponad 1,3 miliona złotych, z czego dofinansowanie unijne to blisko 800 tysięcy złotych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na lodzkie.naszemiasto.pl Nasze Miasto