Taką formę reklamy miasto stosowało także w latach ubiegłych.
Dzięki umowie na meczach ligowych oraz pucharowych w Bełchatowie emitowane mają być miejskie informacje i reklamy. Herb miasta, czy też inny znak promocyjny, ma być obecny m.in. na stronie internetowej klubu, jego materiałach promocyjnych, banerach, biletach czy trybunach.
Umowa obowiązuje od końca września do połowy grudnia tego roku. Jak mówi Beata Kwiecińska-Pintos, rzecznik prezydenta miasta, pieniądze płacone za usługę są mniejsze niż w roku ubiegłym, a zakres zadań porównywalny.
W najbliższym czasie taka umowa podpisana ma być także ze Skrą Bełchatów.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?