Pomysłodawcy konkursu chcą iść tropem innych miast w Polsce, gdzie za umieszczenie nazwy sponsora na obiektach masowo odwiedzanych przez mieszkańców (m.in. na stadionach czy halach), otrzymuje się spore pieniądze. Na to liczą też w Bełchatowie.
Sponsor, który znajdzie się w nazwie muzeum przez okres pięciu lat, będzie musiał zapłacić minimum 2,5 mln zł. Takiej kwoty w regulaminie zażądało miasto. W zamian sponsor otrzyma miejsca reklamowe, pomieszczenia muzeum na kilka dni w roku czy stałe miejsca w sali koncertowej dla swoich gości. Natomiast pieniądze otrzymane od sponsora mają być przeznaczone na utrzymanie lub uatrakcyjnienie ekspozycji interaktywnego muzeum.
Nie ma zagrożenia, że sponsorem muzeum zostanie firma o nazwie zupełnie nieprzystającej do nazwy obiektu. Regulamin konkursu bowiem wykluczy nazwy firm, które nie pasowałyby do "Gigantów Mocy". W pierwszym etapie konkursu jego uczestnicy zgłaszają nazwę firmy lub projekt nazwy, do której należy dołączyć człon "Giganty Mocy". Do drugiego etapu konkursu przejdą nazwy, które zyskają akceptację komisji konkursowej. Dopiero wtedy o zwycięzcy zadecyduje najwyższa cena zaproponowana za umieszczenie sponsora w tytule muzeum.
"Giganty Mocy" kosztować będą 20,8 mln zł, z czego 10 mln zł to unijne dofinansowanie. Budowa muzeum wraz z salą koncertową ma zakończyć w 2013 r.
Zofia Zborowska i Andrzej Wrona znów zostali rodzicami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?