Podczas spotkania przedstawiciele firmy Cushman and Wakefield Polska Sp. z o.o. - firmy komercjalizującej "Bawełniankę", zaprezentują obiekt i założenia do projektu. Następnie, wraz z przedstawicielem inwestora, odpowiedzą na pytania uczestników.
- To jest duży sukces miasta, że firma, która komercjalizuje galerię, zdecydowała się na to, aby rozpocząć od rynku lokalnego - mówi Beata Kwiecińska-Pintos, rzecznik prasowy prezydenta miasta. - Teraz piłka jest po stronie przedsiębiorców, aby wykorzystać taką możliwość współpracy.
Galeria ma już swoją stronę internetową, ostatnio założyła nawet swój profil na popularnym portalu społecznościowym Facebook. Wchodząc na profil galerii można obejrzeć jej wizualizację, plany, a także poznać najbliższe plany związane z tą ogromną inwestycją.
Na placu, na którym ma stanąć galeria, już rozpoczęto prace przygotowawcze. Jeszcze w maju inwestor chce wmurować kamień węgielny. Budowa obiektu, w którym znajdzie się ponad sto butików i sklepów, część restauracyjna i sześciosalowe kino, a także parking na 700 miejsc, będzie kosztowała nieco ponad 100 mln zł i potrwa ok. 15 miesięcy. Pracę w galerii znajdzie ok. tysiąca osób.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?