Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Galeria Bawełnianka przygotowuje się do rekrutacji

Magdalena Buchalska-Frysz
Tak Galeria Bawełnianka będzie prezentowała się od strony ulicy Sienkiewicza
Tak Galeria Bawełnianka będzie prezentowała się od strony ulicy Sienkiewicza materiały spółki bawełnianka
Bawełnianka zaczyna powoli szukać pracowników. W procesie rekrutacji pomoże jej urząd pracy.

Bawełnianka chce to zrobić tak, by zarówno przyszli najemcy spółki, jak i osoby, które będą się starały o pracę, miały ułatwione zadanie. Działania związane z procesem rekrutacji już się rozpoczęły, podania chętni będą mogli jednak składać dopiero za kilka miesięcy.
Nabór pracowników dla najemców spółka będzie prowadzić wspólnie z Powiatowym Urzędem Pracy w Bełchatowie. Angażowanie firm współpracujących z galerią już na etapie jej powstawania to nowość.
- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców Bełchatowa, chcemy ułatwić system rekrutacyjny pracowników, dlatego nawiązaliśmy współpracę z Powiatowym Urzędem Pracy. Naszym celem jest stworzenie łatwego i sprawnego mechanizmu naboru, zarówno dla pracowników, jak i potencjalnych pracodawców - mówi Krzysztof Włuka, prezes spółki Bawełnianka.

PUP ma podjąć najpierw współpracę z firmami czy też osobami, które będą prowadzić działalność na terenie Galerii Bawełnianka. Jak mówi Jacek Walczyk, zastępca dyrektora Urzędu Pracy w Bełchatowie, celem tego etapu jest poznanie oczekiwań pracodawców w stosunku do przyszłych pracowników.
Urzędnicy PUP zorientują się też, jakie kwalifikacje powinni mieć kandydaci oraz ile osób będzie potrzebnych do pracy na konkretnych stanowiskach. Na współpracy tej zyskają także pracodawcy, będą mogli bowiem korzystać ze szkoleń i stażów, organizowanych przez urząd pracy, doradztwa urzędników pośredniaka i wielu innych oferowanych przez PUP usług. Powinni jednak oficjalnie zadeklarować współpracę.

Pracodawca będzie musiał określić rodzaj stanowiska, na które chce zatrudnić pracownika, wskazać, jakie powinien mieć kwalifikacje i doświadczenie, określić przewidywaną datę rozpoczęcia pracy i oferowane warunki zatrudnienia.
- W oparciu o zgłoszone oferty pracy, będziemy mogli kierować osoby, posiadające wymagane kwalifikacje - dodaje Jacek Walczyk.

Program rekrutacji w praktyce będzie uruchomiony w kolejnym etapie. Chętni będą mogli nadsyłać swoje aplikacje mejlem, ale dopiero w drugim kwartale przyszłego roku. Dokładne informacje dla zainteresowanych pracą w galerii pojawią się w maju 2012 roku.
Jak szacuje inwestor, po uruchomieniu bełchatowskiego centrum, pracę w nim znajdzie około tysiąca osób, natomiast przy budowie centrum pracować ma w sumie około trzech tysięcy osób.

Tymczasem budowa Galerii Bawełnianka cały czas postępuje. Inwestycja ma być gotowa w drugiej połowie 2012 roku. Na ponad 23 tys. mkw. powierzchni będzie rozlokowanych ponad sto sklepów i punktów usługowych. Zaplanowano parter i jedno piętro, a obok sklepów funkcjonować ma część rozrywkowa z sześciosalowym kinem i klubem fitness. Przy galerii znajdować ma się parking, obliczony na 700 bezpłatnych miejsc parkingowych.

Spółka ma już podpisane kilka umów z firmami, które będą chciały prowadzić działalność w galerii. Wiadomo, że będzie tam można znaleźć, m.in. takie sklepy jak MarcPol, CCC czy Media Expert.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na belchatow.naszemiasto.pl Nasze Miasto