Petenci wydziału od poniedziałki będą mogli przekazywać dokumenty w swoich sprawach poprzez wrzucenie ich do specjalnej urny, ustawionej przed budynkiem przy ul. Pabianickiej 26, bezpośrednio przy wejściu do wydziału. Do tej pory było to możliwe tylko w budynku głównym urzędu.
Wydział Komunikacji i Dróg na bieżąco realizuje rejestracje pojazdów, wymianę dowodów rejestracyjnych, wydawanie wtórników kart pojazdu i dowodów rejestracyjnych, zgłoszenia sprzedaży lub nabycia pojazdów, wydawanie wtórników tablic rejestracyjnych.
Dokumenty do danej sprawy powinny być zapakowane w jedną kopertę. Jeśli dokumentacja okaże się niekompletna, pracownik wydziału skontaktuje się z wnioskodawcą telefonicznie, by przekazać tę informację i ustalić formę uzupełnienia danych. Po odbiór dokumentów i tablic klienci zgłaszają się osobiście w wyznaczonym tylko dla nich dokładnym terminie i godzinie.
W tym celu przygotowane są specjalne dwa punkty, zabezpieczone obudowami z pleksy, by maksymalnie zadbać o bezpieczeństwo korzystających z nich mieszkańców i pracowników. Opłaty dotyczące spraw załatwianych w wydziale komunikacji można uiszczać tylko przelewem na rachunek bankowy.

Inwestycje drogowe w Miliczu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?