Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Bełchatów będzie się promował

Grzegorz Maliszewski
Miasto planuje zbudować i wypromować swój nowy, atrakcyjny wizerunek. W ostatnich dniach na opracowanie koncepcji marketingowej magistrat otrzymał aż 163 tys. zł z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Wniosek z Bełchatowa znalazł się obok trzynastu innych, którym przyznano dofinansowanie spośród 27 wszystkich projektów.

Budowa nowego wizerunku Bełchatowa rozpocznie się szeregiem badań i analiz marketingowych, które dadzą odpowiedź na pytania o wizerunek miasta i sposób promowania go jako marki reklamowanej wśród turystów, inwestorów i mieszkańców.

Z pewnością w nowej kampanii promocyjnej miasto wykorzysta to, z czym jest kojarzone, czyli m. in. tradycje energetyczne i sportowe. Całkowity koszt projektu to ok. 200 tys. zł. Brakującą kwotę dołoży magistrat.

W przeszłości urzędnicy promowali już hasło "Bełchatów - Daj się skusić", które nawiązywało do rajskiego jabłka i herbu Bełchatowa. Pod koniec ubiegłego roku z kolei promowano hasło "Bełchatów - Odkryj naszą energię"nawiązujące do kopalni i elektrowni.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na belchatow.naszemiasto.pl Nasze Miasto