Wniosek z Bełchatowa znalazł się obok trzynastu innych, którym przyznano dofinansowanie spośród 27 wszystkich projektów.
Budowa nowego wizerunku Bełchatowa rozpocznie się szeregiem badań i analiz marketingowych, które dadzą odpowiedź na pytania o wizerunek miasta i sposób promowania go jako marki reklamowanej wśród turystów, inwestorów i mieszkańców.
Z pewnością w nowej kampanii promocyjnej miasto wykorzysta to, z czym jest kojarzone, czyli m. in. tradycje energetyczne i sportowe. Całkowity koszt projektu to ok. 200 tys. zł. Brakującą kwotę dołoży magistrat.
W przeszłości urzędnicy promowali już hasło "Bełchatów - Daj się skusić", które nawiązywało do rajskiego jabłka i herbu Bełchatowa. Pod koniec ubiegłego roku z kolei promowano hasło "Bełchatów - Odkryj naszą energię"nawiązujące do kopalni i elektrowni.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?