Udogodnienia zaproponowane przez właścicieli Gościńca otwierają przed klientami szereg możliwości. Nie trzeba już wychodzić z domu, by zjeść ulubione danie. Wystarczy wejść na stronę internetową i tu złożyć zamówienie. Można też stać się posiadaczem specjalnej aplikacji lokalu, która zdecydowanie ułatwia kontakt z pracownikami firmy. W Gościńcu nie stronią również od tradycyjnej rozmowy telefonicznej, a dowóz specjałów jest całkowicie darmowy. Zamówienia można także odbierać osobiście. Za wszystko zapłacimy online, kartą, blikiem lub gotówką. Decyzja należy do klienta.
Z kolei o tym, jakie danie odgrywa główną rolę każdego dnia, dowiecie się, zaglądając na facebookowy profil lokal lokalu. Tu też znajdziecie pełną ofertę kulinarnych przysmaków. A trzeba przyznać, że jest z czego wybierać: dwudaniowe obiady, burgery, sałatki, makarony, pizza i przekąski, których nie powstydziłaby się żadna europejska restauracja. Bo jak czytamy na stronie lokalu, w Gościńcu łączy się klasykę z nowoczesnością, smaki i aromaty z różnych zakątków kraju oraz świata. Teraz te wszystkie kulinarne dobrodziejstwa królować mogą na naszych domowych stołach.
Dajcie się skusić, zamawiajcie i wspierajcie rozwój lokalnych firm. Jest to bardzo ważne szczególnie teraz, kiedy wszyscy musimy mierzyć się z gospodarczymi skutkami koronawirusa. Powrót do „nowej normalności” będzie łatwiejszy tylko wtedy, gdy podejmiemy wspólne działania.
Przypomnijmy, że do akcji /Bełchatowska przedsiębiorczość w nowej odsłonie/ włączyć się mogą także przedstawiciele innych branż. Liczy się działanie i gotowość do poszukiwania bezpiecznych form kontaktu z klientem w tych trudnych czasach.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?