W kolekcji znalazły się propozycje na co dzień dla mężczyzn. Ceny są przystępne a wśród produktów znajdziecie zarówno marynarki, jak i spodnie czy kurtki i płaszcze.
- „Earned It”, „The Hills” i „I Can’t Feel My Face” to trzy utwory, które otworzyły młodemu artyście drogę na szczyty list przebojów i zapewniły mu status ikony współczesnego alternatywnego R&B. W ciągu zaledwie kilku lat The Weeknd (czyli Abel Makkonen Tesfaye) stał się jedną z największych gwiazd dzisiejszej muzyki - tak reklamuje artystę sieć H&M, w której ubrania sygnowane nazwą zespołu możecie już kupić. Kolekcja jest też dostępna online na stronie sklepu.
Jeśli jesteś zainteresowany patronatem naszemiasto.pl – napisz pod adres [email protected]
Jeśli chciałbyś zrobić projekt niestandardowy z naszemiasto.pl – napisz pod adres [email protected]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?